lördag 24 november 2012

En Månad Kvar....

Ja idag är det exakt en månad kvar till Julafton och en vecka kvar till första advent. Nu börjar den roliga julveckan för oss, ska storstäda samt hämta in mina jullådor från förrådet.
Nu ska det även putsas fönster och stryka gardiner så att det står härliga till.

Bilden är lånad från LCHF Liv Utan Socker.

Jag har även tjejerna hos mej denna vecka, å de bara älskar att få hjälpa till med att julpynta.
Har inte hunnit köpt hem blockljus till min adventsljusstake, men det hinner jag än.

1 kommentar:

  1. Åååh äntligen!!! Jag längtar jättemycket till att få julpynta, så underbart att man äntligen får börja nu :D

    Sedan vill jag ge dig en ELOGE <3 för att du länkar till bildkällan... hittade just MINA bilder på en annan blogg och jag vet inte riktigt om jag tycker det är okej :/ (speciellt då jag skrivit på min blogg att jag vill att mina bilder ska stanna på min blogg)

    Kramizar!!

    SvaraRadera