tisdag 11 december 2012

Årets Önskelista

Jag tror att önselistor till jul växer man inte ifrån.
Nu har jag knåpat ihop min lilla önskelista...

Bilden är lånad från Prisvis.se
Jag älskar ost, då speciellt när man gör ostbricka med ädelost.
Då är ju en ostkniv ett måste, vilket jag inte äger.

Bilden är lånad från Hemmets Journal
Har upptäckt här hemma att jag inte äger någon brödkavel. De är ju ett måste om man nu ska kunna baka som ex bullar...

Bilden är lånad från SuperStuff.se
Aromalampa är mysfaktor för mej, det kan jag inte ha för många av.
Visste inte att det fanns att sätta på väggen förrän jag ramlade över denna....

Bilden är lånad från Annas Lantliv.
Mitt porslin som jag har nu, har sett bättre dagar. Samt att det inte längre går att köpa på sig fler.
Då tar jag å önskar mej nytt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar