lördag 26 december 2015

Mina Julklappar

Igår hade vi "julafton" på självaste Juldagen, då mina barn hade julafton hos deras far i år. Men nästa år är det min tur.
Jag hade turen att få lite julklappar oxå...

Av min syster fick jag sex stycken söta små efterrättsskålar

Av mina föräldrar fick jag fyra små söta rosa skålar med prickar på

Av min bror fick jag en ny teflonkastrull, ja mina gamla har gjort sitt å de är slängda....

Av min äldsta dotter Tilde fick jag en ljuslykta, som det lyser Mamma när den är tänd.

Av mina söta töser fick jag ett par nya tajts, de tycker väl det börjar bli uttjatat med svarta som jag alltid har ;)

Var med i en Julklapps Swapp i FB, och alla dessa gosaker på bilden fick jag i mitt paket.

Ja....jag köpte mig faktiskt en egen julklapp oxå. Denna har jag tittat på länge och när jag fick se att den var till salu i en FB grupp så slog jag till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar